Вижу Бога Каждый День

Шлях мудрості

viernes, 14 de junio de 2013

Двох правових систем.

Двох правових систем.

У території, на яку місцеві жителі називали як Перу існують два правових систем, одна стандартна, введених з креолів і інші традиційні правові системи корениться в етиці андских народів. Але ця етика андских народів заснована на філософії, яка має принципи, можливо, це невідоме простих смертних. І дійсно, його заперечення Заходом не применшує його існування, і що є двигуном щоденних подій андских народів.


Ми розуміємо, що філософія є знання народу в його прагненні навчитися бути, все, що існує, і все, що рухається. У той час як західні академічному дискурсі створює, яка є не що інше, як відображення дискурсивних, протилежність мови людини Андського споглядального роздуми. Тут тільки починається відмінності між цими двома поняттями.


Одна була накладена з насильством проти народу Анд і стверджують, що держава вводить поняття нації креольської які тільки дотримуватися метиси, але для громади є і йде далі у відповідності з їх звичаями, що Я можу виділити Amauta Йосипа Mattos моря може стверджувати, що світ Анд був терпляче введення їх спосіб життя, бачити речі в столиці. Але що ще можна звернути увагу на Amauta Йосипа Mattos березня стверджує існування держави або соціальної системи набагато перевершують західні економічні системи соціальної названий соціалізм Анд. В даний час, академічний світ не залишає його подив і вирішила не відповідати, він не або, якщо звичайно ще не відомо.


Те, що ми Amauta розкриває Сан-Маркос, має вирішальне значення і дає нам час, щоб підтвердити захоплення Анд правової системи і також відомий як селянські раундів правила, але це не прибув, щоб бути більше, ніж правова система з тих народів, яких на Заході заперечувати його існування. На півдні досі збереглися з набагато більшої вірності цієї правової системи, яка регулює всі види діяльності суспільства. Але так як столиця Ліма, струм намісників в жах, але все ж була застосована в деяких районах стримувати Західну варварства генерується неоліберальну концепцію в свідомості індійців. І це те, що генерує? Жадібність і хворобливе задоволення потрібно не відповідають пріоритетним потребам людського життя, або, як ми називаємо неприборканого споживацтва, яка робить індіанців стати неперевершеним негідники, але і побачити відображення політиків при владі зробити те ж саме і хочуть наслідувати, що робить можливість образи проти бідних, тих, хто є слабким громадам.


Існує одна річ, що Захід не може зрозуміти, чи зрозуміти в зв'язку з їх світоглядом зайвим, садо-мазо. Це означає, що для громад, щоб відновити баланс і відповідні відносини між кожним з спільноти, я маю на увазі покарання вони дають чайові простолюдина, порушили закони спільноти та що він робить в кожній громаді, що завдає шкоди, це Справа в тому, що одна викликав багато суперечок і конфронтації між звичайним або Західна правова система і спільнот через раундів. Звичайні справедливості сприймає це як викрадення людей, які скористаються злочинці зійти з рук їхні злочини після прийняття, тому що для звичайних судів, повинні бути на місці і свідків, а звичайні або accesitarios елементів системи таких як поліція і прокуратура, в іншому випадку призупинення дії обвинувального висновку, якій злочинець може працювати inpunentemente.


Анд правової системи є набагато більше повної, як гармонійно впорядкованих відносин між собою, а з іншими істотами в космосі, на відміну від звичайного, що все обертається навколо антропоцентричний вигляд і багато, якщо не переважно має свого класу етикетці, більш ніж на них, я маю на увазі неоліберали претендує на заперечувати, що його правова система не захищає безпорадним і нужденним, це всього лише декларативний, а не об'єктивною реальністю.


Але чому стикаються, хоча є Конвенція № 169 Міжнародної організації праці. Це проблема, яку ми постараємося пояснити в іншій статті пізніше.


Хуан Естебан Юпанкі Villalobos.


http://juanestebanyupanqui.blogspot.com

No hay comentarios: