Вижу Бога Каждый День

Шлях мудрості

martes, 6 de noviembre de 2012

Немає історії життів невдах

Немає історії життів невдах.
Людство не йти по тому ж шляху багато разів, якимось чином перетворюючи його кроки в легендах чи відкликання, як елемент пам'яті, який служить не заново підписати мати в майбутньому або це може бути ваше справжнє. Але що це за історія? Щоб бути більш точним ми підемо в енциклопедичному словнику Гердера. Це для деяких не може сказати нам, що ми не праві, і якщо словник не так, звичайно, вони можуть зробити свої справи, щоб спростувати, а не зі мною, якщо не для наукової спільноти, яка розробила цю посилання інструмент.
Давайте не будемо етимології, тому що наші партнери confundiríamos IICA В даний час муніципальна влада в провінції, де він народився Сесар Вальєхо і Луїса де ла Пуенте Уседа, ми посилаємося на те, що наш словник гасло: "досліджень, науки, описати, дослідити, в Аристотель (знання людини) набір подій, які відбулися в минулому яка відноситься до людини (тобто вирішення справи), дослідження та опису цих подій минулого самих (тобто historiam Gestarum Rerum). Перше значення відноситься до сутності людини розробляється, як соціальний індивід, в часі, в кінцевому рахунку, відноситься до історичності людського існування. Друга відноситься до пізнання цієї реальності, історія про те, що відбувається, в цьому другому сенсі також отримав назву історіографії. «В історії, яку я також представити як вітрило, є передвісником прийдешніх в майбутнє, це дає нам ключ до того, що може трапитися. Але він сказав пан мер. Він зробив це, звертаючись до групи громадян, які виступають проти знищення пам'ятника солідарності між народами, невеликих дитячих палатах, ніж необхідність стала лікарні загального профілю в зв'язку зі зростаючим попитом в місті Анд. Розумна річ, яку було б повернутися до невеликої лікарні його стан, для якого вона була побудована, тобто тільки для догляду за немовлятами та вагітними жінками. Але намір полягає в іншому, що ми знаємо, люди без знання своєї історії, і ніякої історії диктаторів трави так легко розграбовані. Але не думаю, що це почалося недавно. Ібери почали захоплення нашої мови. Я наведу приклад: лев трапиться, якщо ви забули підписати вашу систему і навчити його говорити, як птахи, могли спілкуватися знову зі своїми однолітками або з іншими левами?
Тому побачити, який є об'єктом історії. Мета цієї науки минулих вчинків людини (не природа, тому що в цьому випадку було б тільки "природної історії", як називають в с. Вісімнадцятий описові дослідження по природі, а не "людської історії"), але не будь-які факти, а саме ті, які вважаються соціально або політично актуальними: обставини, пов'язані з фактом, складовим суть спірного питання publicae, а не особисті речі, першою, не другою, сюжет якої побудований. Важливо, щоб ця наука буття хронологічного викладу і об'єктивні події, тимчасовість, отже, факти в своїй лінійній подій, де це можливо, щоб встановити причину і наслідок, а не просто підряд, намагаючись в той час як тлумачення і пояснення їх.

Проти історичного позитивізму, однак, засновані на винятковий акцент на фактах і терміни, що складається з об'єктивних фактів, наскільки це можливо, і в дослідженні причинності, який управляє ним, «Школа Анналів », яка зобов'язана своїм походженням" Annales d'Histoire економічне і Sociale ", заснована в 1929 році Люсьєн Февр (1878-1956) і Марка Блока (1886-1944), поставлений швидше необхідність вирішення внутрішніх структур суспільства, такі як економіка, культура, соціальні групи, соціальні відносини і т.д.., вивчення об'єктів, які більше піддаються лікуванню, ніж прості наукових заходів. У будь-якому випадку, навіть називається в науці, особливо при використанні строгої методології дослідження, історії належить до типу науки під назвою Ідіографіческім на відміну від номотетический, або всі людські науки, Дільтей у виразі або людини науки в цілому. Він обговорив можливість використання припущення експериментів і пророкування подій, але приписують здатність розуміти наслідки світської влади людини і навіть захопити чи інакше, "життя" людини. У самому справі, історична інтерпретація, історичний метод, є одним з аспектів герменевтики.
Тип наукового пояснення використовувалися в історичних науках є типовою генетичної моделі і функціональні або телеологічної
(... Філософському словнику на компакт-диску Copyright © 1996 Гердера Видавнича компанія SA, Барселона Всі права захищені ISBN 84-254-1991-3. Автори: .. Jordi Morato і Антоніо Мартінес Кортес Riu)
Орган, що виражає протилежне, або покласти його в якості аргументу проти його критиків, це небажано, так як це було б явно говорить примхи своєї милості, і це тільки жили в колонії pongajes, млини та посилок який, до речі, сталося більше століття, і ми йдемо на другому ми позбавили колоніалізму. Те, що я бачу, це відсутність демократичної культури. Але будьте обережні, він проповідував у засобах масової інформації, як раз навпаки. Те, що вони звеличують є диктатура великої буржуазії і її ідеології неоліберальної фази. Її принципи є повною протилежністю того, що демократія грунтується на Сократа грецький, або, іншими словами демократичний ідеал Сократа, каламбур. Тоді кричати до хрипоти демократії, що наші ЗМІ не демократія, якщо не диктатура ЗМІ належить великої буржуазії. Як Сократ сказав, що демократичний ідеал, що всі людські засоби на міській площі dirimamos звичайною справою, без релігії, що беруть участь в ній, військовий ідеал, який говорить, що наш маленький грецький філософ і великі боги, духи наших лідерів і наші гроші, кажуть, що їх вівтарі за межі квадрата, агора, де ми обговоримо всі питання. Це парадокс демократії, проте простий, що навіть мої останні Перуанські студенти розуміють мене, але мінус місцевими органами влади або в якості національних, останні воліють самі жорстокі диктатури. Для істинної демократії є боротьба ідей на агорі, не нав'язуючи критерій, за волею релігії або військового права. Існує немає абсолютної істини, що все відносно, залежно від багатьох критеріїв або обставини. Так що історія служить, щоб показати, що реальність змінюється з закінчення часу. Хоча час є найбільш посилається на непрямі, тому що вона рухається людство. Тому ЕСАН і правителі повинні стежити історії назавжди.
Хуан Естебан Юпанкі Villalobos.http://juanestebanyupanqui.blogspot.com

No hay comentarios: