Вижу Бога Каждый День

Шлях мудрості

miércoles, 24 de octubre de 2012

Польових командирів не марксизм.

Польових командирів не марксизм. Кауділізма стає маскування буржуазних сил, щоб залучити маси в оману для того, щоб продовжувати підтримувати статус-кво вашої системи, отже, сервітут на користь накопичення капіталу, незважаючи на злидні масами. Але так як польові командири виникає?. Виникає саме в той час, коли маси починають desarrapadas про їх реальною ситуацією експлуатації та злиднів, з необхідністю повстати і повалити буржуазію його влади. Це використовується в якості троянського коня, щоб заплутати людей і підірвати, зруйнувати повстанців або бунтівних сил знайти в селі. Це протилежно тому, що я міг би сказати марксизму як теорії, але для деяких горе-марксисти вважають, що кожна революція народжує керівництва. Єдиний тип лідерства є те, що експлуатований клас, маргіналізації в суспільстві, який управляє великої буржуазії, або покупця, або фінансові та бюрократичні, для підтримки своєї влади над знедолених. У цей час з'явилися як лісова пожежа, саме такого роду месіанські руху з одягу фарбу і маскується або з марксизмом або мілленарістскіх Indianism. І те й інше шкідливо для націоналістичних рухів шукає його звільнення. Перш за все, ми підтримуємо як одна людина, яка з його передбачуваної готовності і здатності задовольняти мінливі раз, подовжує термін його дії, після якої, які ведуть дороги в підтримку змін, тому що це кільцева які можуть виникнути як колективне керівництво, яке забезпечує зміну суспільства та його історичного розвитку. Наказав, щоб приймати рішення тільки однієї людини, він вважав, що єдиним джерелом знань, який заперечує розвиток і еволюція в якості основного елемента, що лежать в основі діалектичного і історичного матеріалізму, який є його думка унітарна і унітаризм є характерною схоластичної думки, як такої від релігії і всі месіанські руху, засновані мілленарістскіх керівництва .. Це може статися як у марксистській руху, як фашистські рухи вкрай правих, але ця функція приділяється підтриманню правих рухів, по суті підтримувати вашу систему з нею, оскільки мета фашизму саме у кут у рабство знедолених більшості. Друга характеристика керівництва за його думки в трюмі софізм унітарна абсолютності його відмінність від істини, фактично попадання в догматизму абсурду. Це те, де ми залишили значних лідера правда їх передбачалося влади, в якому інакомислення не братиме спрямованості введені суб'єкта і держави, які не можуть бути предметом перевірки їх претензій у світлі знань і практики. Отже, варто як безкомпромісний ідеаліст, щоб виправдати свої теореми реальність, яка хоче перетворити без того, доведено. Хоче реальність у відповідності з вашими ідеями і не дозволяє від реальності з теоретичними інструментами ми перейдемо до реальної істині, яка також є непрямим відповідно до положення суб'єкта, або розвиток самого суспільства і історії. По-третє, його концепція історії, соціології та антропології маніхейській відірваними від реальності, як ніби аналізу trataraa очі кондор, тобто якщо не тигр, для яких він використовує ту ж теорію буржуазні без необхідності точно відтворити історичний матеріалізм, щоб проаналізувати історію, тому скасовані аналізу і синтезу таким чином, стає марксистом. Багато хто запитував мене до них з конкретними прикладами. Я б сказав, що у нас багато, просто назвати декілька повинні Чавес, всі ліві в Латинській Америці і навіть пан Гусман. Всі вони є марксистська, всього в декількох лідерів, але анти-історичний. Тупак Ісаак II Хуан Естебан Юпанкі Villalobos. http://juanestebanyupanqui.blogspot.com

No hay comentarios: