Вижу Бога Каждый День

Шлях мудрості

jueves, 17 de mayo de 2012

КОНСУЛЬТАЦІЇ РЕГУЛЮВАННЯ Білл ТУРІВ ДО ФЕРМЕРІВ MARGINA



РЕГУЛЮВАННЯ ПРАВА ПЕРЕДАЧІ ДО селянських MARGINA патрулі.
                         
Після публікації правил закону попередніх консультацій, Д.С. N ° 01-2012-МС, це різко негожого що, незважаючи на перевірку і розширив сферу мистецтва. 149 Конституції держави, щодо селянських патрулів, за договором № 1-2009 пленарного засідання Верховного Суду Республіки, які були визнані судові посади і консолідованої через рахунки координація, тепер одним махом статус невідомий або корінних рідний для селянських патрулів, особливо ті, які не відбуваються в селянській або рідної громади.
                         
Ця позиція і ставлення уряду не випадково. Вони є представниками корінних народів, індіанських і селянських патрулів, які так організована і постійного підйому боротьби та захисту навколишнього середовища, особливо в Intrepid заходи проти забруднення, створюваного великомасштабну розробку корисних копалин. Таким чином, ми як приклад, стійкими і героїчної боротьби народу Tambogrande книги Piura від Манхеттена, в андських народів Ayabaca і Уанкабамба в Piura проти Majaz проекту, в даний час Rio Blanco, місто Ламбайеке Канаріса проти проекту, народів Анд liberteño Misquichilca проти Barrick і Південної Лагуни проекту, народ проти Antamina в Анкаш, Кахамарка проти Янакоча і спеціальні анти проекту Conga, на півдні, ми, люди Арекіпа і Куско проти Majes Sihuas проекту II, люди convenciano в Куско від забруднень з газової Camisea, місто Пуно проти забруднення навколишнього середовища в Ріо Раміс, і кажуть, що бойові дії в даний час класичний шахтарів місць Toquepala, Cuajone, Ла Оройя Серро-де-Паско, і т.д. Коротше кажучи, Перу здобич була доставлена ​​на торгах уряду лакеїв і розпродажі Алан Гарсія, Толедо, fujimontesinista мафії, і тепер уряд Ольянта Умала, всі рецепти з використанням Міжнародного валютного фонду, який економічної колонії підтримується очевидною democratoid режими, чиї традиційні інститути (судова, законодавча, виконавча і виборчих) тільки сирої brazzier, яка приховує його жахливі гниють тіла.
                            
Це легко вивести, що якщо ці громадські організації, які піднімали свій голос проти організованого капіталу та його системи експлуатації та умиротворення, то тепер вони мають намір видалити з місця бою за допомогою правового регулювання. Ну варто запитати, якщо poblanos організовані селянські патрулі, особливо на півночі, не нащадки корінних народів і Північ Tallan, Моче, Чиму, caxamarcas, Chachapoyas або chucoway huamanchucos і т.д. , що, хоча в даний час обмежений співтовариство процвітає в таких юрисдикціях, це тому, що після вторгнення поселенців в більш ніж п'ятсот років поневолення оселилися основи нашої цивілізації tahuantinsuyana, особливо щодо соціальної та економічної організації. Це не є перешкодою для збереження Тауантінсуйю опікунської установи: дух колективізму в землекористуванні, Айни, Мінка, pararaico, servinacuy, дух wuyana і т.д., що дозволило організувати сьогодні в селянських патрулів в концепцію й дизайн сільської громади, вище граничної рамках закону саме по собі дає їм життя.
                             
Ця система, і зокрема режиму, який має структуру цивільно-військової диктатури, тому що нові тести домінування в той час, коли хворий і дискредитували демократії, і не дає ефективних результатів у боротьбі народного протесту. Іншими словами, підтримка демократичних режимів одягу (тільки тому, що вони виникають від застарілих фальсифікації виборів) можливе тільки, щоб задовольнити людей, вважаючи, що це ще можливо посередницькі ці зміни спрямовані на фальсифікацію виборів, які волею народу з повагою, , коли в першу чергу варто воля імперіалістичної майстер: монстр на півночі країни.
                          
Репресивний юридичний щит, який забороняє громадський резонанс, успадкований від попередніх continuistas режими, як ця, і розширив цей режим закриває коло невибіркового репресіями та авторитарними до імперії та її лакеїв звернутися, щоб зупинити імпульс борються мас спонтанно і у відповідь на таку ганьбу і гноблення, і звичайно прагне будувати свої тіла і ріжучого краю.
                           
В цьому сенсі, завдання громадських організацій, в цей історичний момент, полягає у створенні лідерів і керівників в розпал класової боротьби, вони повинні бути залишені за економізм, патерналізм, спонтанність і на північ від боротьби. У порівнянні з ситуацією, не підходять патчі, але хірургічна операція, а значить, знову встати на шлях істинний організованої боротьби, які тягнуть воза проміжних секторів і назад вперед у боротьбі з буржуазною і імперіалістичних устремлінь галузі мас за допомогою соціальної політики, використання засобів масової інформації параметризрвані в монотонний і рептилій, а чому б не сказати, наймання штрейкбрехерів, зрадників і зрадників, щоб увічнити системи.
                          
Народ повинен струсити з себе боягузливо і опортуністичних в напрямку їх організації, це не авторитаризм і персоналізму в цій боротьбі, ті лідери завжди оренду свій розум і своє перо на високу ціну, щоб бути викритий. Це час, щоб взяти найцінніше в наше історичне минуле, наші amautas нам в очі мудрості, APUS нам шлях, і на тлі співів з pututos і флейти, розмахуючи прапорами і скандували гасла в повітря, ми називаємо голосно захищати Пачамама. Напади на Матір-Землю, що частина видобувних компаній, з дозволу ляльки і лялькові уряду повинні припинитися. Це можливо, якщо перед нашої організації, щоб виділити реальні лідери з ясним розумом і сильною єдності дій з масами.
                        
Чотири гучно вимагали його пристрій.
                        
З переконанням, повідомте нам підготуватися до цього моменту. Чунга Альфредо Vinchales Адвокат Центрального регіонального З сільських Ла-Лібертад-ПЕРУ Patarata, травень 2012 року.

  
Автор Хуан Естебан Юпанкі Вільялобос

No hay comentarios: