Вижу Бога Каждый День

Шлях мудрості

domingo, 11 de marzo de 2012

Демократичної і недемократичної СВІТЛІ SUMAQ Kausay - 2 частина

Демократичної і недемократичної СВІТЛІ SUMAQ Kausay - 2 частина




Частина II

У всякому разі те, що демократична чи соціалістична система, яка втілює в Sumaq Kausay, багато людей говорять мені. ¿Уявіть, що ви це поясните? Для цього ми повинні нести нам, де вони живуть і виживають громад, які є спадкоємцями ayllu, що, незважаючи на культурний геноцид до цих пір зберігається соціальна структура, яка дозволила Tawantisuyu. Я маю на увазі їх, як це, що ми знаємо, тому що ми жили з нашого народження, що відбувається і що ми повинні ставитися до розуміння наступних поколінь.

Для початку, ми бачимо, що в той час як в західному суспільстві поділ людського суспільства виходить з поділу праці. В андських суспільство не такий поділ всі елементи групуються по парності.

Наше суспільство розділене на чотири чверті або ayllu, кожен з яких особливості та значення у світі нашої країни.

Округ Pacha Pichi вони контролюють розподіл води для посадки в заданий момент часу;
Andamarka околиці в розподілі насіння, які були посаджені в цьому році.
Дотримуйтесь околиці Huaca Mallkis Pongo або які охороняли мертві і увагу до їх потреб
і, нарешті районі кіля Hirca або тих, хто відповідав за поклоніння Матері Місяця на пагорбі.

Але не тільки цим професіям, а й тих auscultadores часу, поховання, а саме rezadores, акушерок, в кожному районі було певне члена, який знав свою справу, але інакше було руни і член ayllu було професії, щоб керувати роботою спільноти.

Є вже два і навіть громадської діяльності, в яких беруть участь всі, від більшого до меншого, незалежно від статі, тільки літніх людей, які відповідають за розподіл завдань і дітей співати і танцювати, а й з обмеженими можливостями є свої завдання, такі як прикрасити свято, для яких родові інструменти гри, як флейта і tinya.
Не забувайте, що у комунальній завдання повинні споживати кока і Чічі (ферментований напій сухої кукурудзи пророслі).

Два види комунального завданнями є:
перший в інтересах всієї спільноти тут, на півночі називають Республіки
і що це за родина, яка не має достатньо сил, щоб поодинці по своїй землі, називається Мінга.

Тут все відбувається з його інструментами, у разі сприяння родині Мінга повинен відповідати коки, чічей і продовольства, але не міг, тому що це дуже поганий все це робить митних дотримуються, в що всі працюють разом, плавно. І в день ПЕМ та Республіки ця подія для спільноти, яка це робить.

Вона скаже, як це було Католицької Церкви в нашому суспільстві, після землетрусу було спуститися, і, звичайно, за те, що багато років з тих пір він був побудований на початку іспанського вторгнення. У цьому монументальному будинку використовується для багатьох сотень тисяч судів Adobe церкви, робота зайняла кілька років і ще ні разу не зупинився, як вони продовжували до мети і після укладення покриття з Крім того, члени громади, які живуть в наших містах, і що було з нашим співтовариством за умови оплачуваної роботи з платників, які зробили все каплиці з двох кораблів.

Точно так само чинимо урожай в цій частині це продати в разі необхідності, по одному для церкви, інша частина, щоб зробити свято в честь святих або наших предків, і головний з тих, хто втратили свої землі, сиротам і вдовам. Будь-яка людина, що потребує можуть постраждати, співтовариство надає, навіть незважаючи на нинішні умови, при яких капіталізм рясніє та громад експропріював їхні землі великомасштабну розробку корисних копалин. Але незважаючи на це, вони чинять опір і захищати слабких істот, таких як сироти, люди похилого віку тут не відправляються в будинку престарілих, навпаки залишаються в суспільстві і передачі його мудрість у всіх областях і професіях громади.

Принцип солідарності через Мінга Айни і до цих пір у великих містах в даний час перетворена в знаменитому виводок, який відповідає з деякою сумою грошей, щоб допомогти сім'ї ганьба. Багато хто з наших сімей, які мігрують у великих містах, до яких соціологи відомий як нетрі. Якщо документи приходять без власного тіла, де немає нічого, крім піску, ні води, ні каналізації. Всі зустрітися там, щоб побачити, як допомогти, так що будувати житло мінімум зроблені Мінга і в громадах, вони прийшли. По-перше, це будівництво килимки (свого роду гігантський килими зроблені дуже жорсткі рослинних волокон називають очеретом) з дерева, як балки, тільки страждає взимку, ніж у багатьох містах нездоровий за високої вологості.

Але не думаю, що невеликі роботи виконуються в порядку, описаному вище, але і великі твори, в яких вся громада бере участь у досягненні мети. Конкретним прикладом на сьогоднішній день є прекрасна дорога, яка зв'язує столицю регіону, який є Трухільо, з кожною з провінцій в країнах Андського регіону, яка була побудована в скелі. Це працювало всі громади в Андах ayllu дав кожній сім'ї побудувати відповідно до їх навичками, які держава в той час не варто було сонцю або, як говорять ні копійки.

От якщо б це тривало кілька років, але після його завершення, як завжди, взяв панове фермери, а також перевізників, які змінили мулів для вантажних автомобілів з manizuela зірвав.

Для громади вихід тільки має сенс ритуалу і ніякого бажання, щоб захопити як символ влади, такі, як у західних суспільствах. Якщо є в деякому роді, у неї є мета, яка перерозподіл здійснюється на релігійні свята, які, звичайно, припускає високий ступінь синкретизму, але Анд духовності перед західною католицькою. Ми, наприклад, у діяльності карнавал, який є початком посівної в червні витратити те, що ні, то ж саме стосується Великодня, де estandartero зберігається протягом року до дня це до перегляду, передачі всіх видів десертів для тих, хто хоче його блиск. А це означає, що світло? Діяльність супроводжуючих novenante estandartero або супроводжується запалену свічку на своєму шляху до церкви і назад додому, де він був запрошений на обід і дається окремий пакет з тим же випічку, що він був запрошений .

Те ж саме відноситься до природи, до світу Анд не є ресурсом, який ви повинні обманювати, протилежність все більш і член ayllu або спільноти, є абсолютна повага один до елементи природи і шанованих. Він відзначається кожен з елементів, очікуючи його доброту приносити плоди, які харчуються з людиною.

Але найголовніше: як приймаються рішення в співтоваристві? Це важливо, оскільки воно відрізняється від того, що відбувається в західному суспільстві.

У спільноті моментом є спільнотою, людину як особистість не має уявлення, якщо спільнота отримує своє значення і важливість.

Природа стає дуже важливим і шанованим і турботу, і ніколи не вибрати щось, якщо це рішення шкоди або порушують нормальний розвиток цього. Таким чином, рішення приймаються на основі консенсусу, в якому більшість там, ні меншості, якщо не всі переконані, що таке рішення було прийнято в західному світі, які не узгоджуються і неможливо досягти, але в межах громади і рішення прийнято з громадськістю, переважає інтерес особи, якщо не була ця або, що краще для всього суспільства. І чим старше вони стають хранителями цінностей, а також збереження природи, який передається через пісні, які співають на кожному святі.

Я думаю, що я намалював картину того, що я сприймаю як Kausay Sumaq з моєї громади, де я жив і брав участь в їх повсякденних рішень.

Túpac Isaac II
Juan Esteban Yupanqui Villalobos.
http://juanestebanyupanqui.blogspot.com

No hay comentarios: