Вижу Бога Каждый День

Шлях мудрості

viernes, 16 de marzo de 2012

НІХТО, якщо не більше НАЦІЙ




НІХТО, ЯКЩО НЕ багатьох народів.

Amauta Хосе Матос Мар в своєму недавньому інтерв'ю журналіст Роза Марія Паласиос, опублікованому в неділю, 11 березня 2012 року, підкреслює найважливішу проблему існування нації креольський, як він каже, що це на межі скелі у воду, може саме існування нації креольський, хоча він і називається офіційним Перу. Це один з перших соціологів свою відповідальність і етичні якості повинен сказати про існування іншого світу, невидимі для офіційної Перу. Хто бояться втратити свої привілеї, як і величезні маєтки, перебуваючи в області територія, яка не належить.

Проблема amauta, який визнає тільки народ, а не так, то безліч країн, які поділяють бачення речей. Але каже, що збігається з Хосе Марія Аргедас, що індійські Перу, так, але індійські не однорідною маси, порівнюючи його згоди в столиці, ми побачимо, організовані в групи відповідно до якої вони прийшли, тільки помітили, мундирі або коли в місце зустрічі, де його території, так як вони кажуть, що вони перебувають за кордоном.

Крім того, необхідно визнати, що ця держава від Болівара і Сан-Мартін створив його без допомоги індіанців, і для них вони були в авангарді народжуваної буржуазії і, отже, мовники ідеології, яка відбулася і підтримувати їх нової держави і тим самим виправдати її змінюють один одного уряду.

Коли вчитель говорить, щоб возз'єднати цих двох систем, і я жив відчужених громад мігрували в столиці і сформулювати свою організацію чи створили свою громадську організацію, як вони живуть в Андах, але вони не мають хотів приєднатися, тому що, як ви будете інтегрувати мучитель, що ви робите, хто ви стали більш репресивними елементами світу і рідної держави, як і пан Толедо. Він перетворив індійський креольською, але генетично був індійський, але його психіка переїхали в інше місце й інший вимір, неможливо буде зрозуміти вас і Алана Гарсіа, що набагато гірше, є прямим нащадком гнобителів, які брали Уряд на момент передбачуваного незалежності. Що ayllus переїхати у великих містах не лише перемогти у війні з капіталізмом, а й зробити її очевидною невидимості.

Це те, що зробив багато індіанців, щоб перемогти капіталістичної системи Анд до соціалістичного ладу, не було ні в якому разі інтеграції, оскільки це визнання засоби та співробітництво, тому немає взагалі. Що вам потрібно, це презирство, і тепер є два світи, які в якийсь момент є взаємопов'язаними, але не приєднався. Що ж наші брати відправляються на пошуки капіталістичного світу, щоб скористатися, але не копіювати їх спосіб життя, який ми бачили в общині або ayllu аймара, і продовжувати, незважаючи на довільне поділ цієї країни в болівійської стороні і один перуанський. Вони зробили це з релігією, де категорії більш постійного Анд духовних пошуках збереження життя, а, навпаки, в протилежну сторону духовного Теоретично відчуження. Це відчуження її злиття з томістской філософії, яка звеличує Танатоса, або смерті, а життя, вважає, що перехід від смерті до життя, як спосіб захоплення і радість.

Важливо те, що він уточнив, що інша країна не брала участь в будівництві цієї держави, хоча офіційно країна хоче нав'язати його народження та ідентифікації для всього, що сталося і наступного відмовитися від всіх інших країн . Таким чином, аналіз внутрішньої роки війни, коли більша частина класу, який знаходиться в іншій країні, що було страху втратити свої привілеї, міцність в перші роки цього він вважав, що вони очікували, що люди цього месіанського іншій країні. Гусман не приймав бачення його аналіз не так, значить, то ж населення цієї країни обернулися проти нього. Те ж забезпечує Amauta Хосе Матос Мар, що невключення об'єднання цих двох країн, інші країни втратять свої привілеї і зруйновані під час війни набагато криваві, ніж те, що пережили в 80 і 90. Тоді ми попереджали.

Хуан Естебан Юпанкі Вільялобос.
Тупак Ісаак II
http://juanestebanyupanqui.blogspot.com

Juan Esteban Yupanqui Villalobos.
Túpac Isaac II
http://juanestebanyupanqui.blogspot.com


No hay comentarios: